Februari 27, 2017

Pelancaran The Champion 2017

Pada 24 Februari yang lalu, pelancaran Program The Champion telah diadakan buat semua murid tahun 6 yang terpilih. Pendek kata bagi murid yang mempunyai potensi besar untuk mencapai gred yang baik dalam akademik sekolah. Dianjurkan oleh Program Bimbingan dan Kaunseling (BBK), program mengambil tempat di dewan sekolah dan disertai oleh semua guru dan murid.

Murid-murid yang terpilih diberi latihan khas dan lebih "teliti" supaya kebolehan mereka digilap hingga ke peringkat tertinggi mengikut aturan dan peraturan yang termaktub. Mereka juga diberi resepi kejayaan mengikut rekod-rekod kejayaan murid terdahulu dan dikisar agar sebati dalam diri  dan sanubari mereka. 

Tidak lupa juga kaedah Islamik juga diterapkan supaya hajat dalam hidup ini selari dengan agama tidak kira di dunia mahupun di akhirat. Bersama-samalah kita mendoakan supaya semua murid ini tetap cekal dan tabah dalam menghadapi pancaroba akademik pada zaman ini yang mana sasarannya adalah UPSR 5A. Semoga murid-murid SKTR terus sukses dan cemerlang.



Bergambar bersama Pn Fatimah dan guru bersama murid
Champion

Selesai dilancarkan

Murid Mohd Zikri

Murid bersama Pn Salasiah (GPK1)

Juruacara majlis

Murid Ainol Balqis

Gimik Pelancaran

Semoga sukses

Puan Fatimah menyampaikan Tag Champion

Pn Fatimah memakaikan Tag champion


Tag Champion yang disemat